All inclusive Titanic deluxe golf Belek

Belek titanic deluxe golf är ett bra all Inclusive hotell att resa till i Antalya – ett lyxhotell och en resort, som är väldigt pampigt med modern inredning och samtidigt prisvärt. Här kan du koppla av i poolområdet, äta mängder med bra mat eller ta en lugn stund i deras fina hamam och sova gott om kvällen.

All inclusive charter i Antalya

Jag kom hit med barnen våren 2022. Hotellet i Antalya hade min vännina fått på rekommendation av sin vän och mitt helhetsintryck är att det är väldigt fint och trevligt och avkopplande att vara här. Jag uppskattar att det är vackert inrett och finns flera ställen att koppla av på och vara avskilda. Vädret i Antalya var väldigt bra. Kolla in recensioner på google innan du väljer din resort. Jag skulle säga att priset var prisvärt mot vad vi fick, men allt beror ju på vad du är ute efter.

Resa till Antalya all inclusive

Konceptet all inclusive hotell är väldigt bekvämt, speciellt när barnen är yngre och du vet vad du betalar. Jag åkte hit med min vännina och varje morgon tog vi ett dopp i inomhus poolen. Det var väldigt lugnt på morgonen. Därefter gick vi och hämtade barnen från rummen och åt frukost ihop. Frukostbuffén var gigantisk och det fanns massor av kök och mat att välja mellan. Bara att välja frukost tog nog en kvart.

Efter frukosten gick vi ut till utepoolen, även denna väldigt fin och stor. Det var absolut inte fullt när vi var där under april månad. Tyvärr var vattenlandet dock under reparation när vi var där, vilket var synd.
Senare på dagen åt vi lunch och njöt av att ha semester i området. Barnen åt såklart glass flera gånger, en dag gick vi till stranden och tittade runt, men i april där var inte riktigt varmt i vattnet ännu.

Mat på all inclusive i Antalya

Maten var bra för att vara all inclusive hotell. Restaurangen är gigantisk och det finns olika kök och rum som man kan sitta i för att känna lite mer lugn och avskild. En dag kunde vi äta ute vid vattnet på en restaurang som låg där, det var mycket bra a la carte mat och mysigt ställe. Glass, fika och dryck och allt sånt ingick. Iskaffe var populärt bland vuxna och barn. 🙂

Pool all inclusive Antalya hotell

Poolen ute var väldigt stor och barnen trivdes bra. Vi vuxna fick tid till att läsa och prata. Det fanns ännu en utepool men den provade vi aldrig, tror den inte var uppvärmd då det inte var några i den.

Spaområdet var också väldigt mysigt. Populärt blev kallbadet och att testa de olika bastuna. Själva hamam delen var också gigantiskt och väldigt mysig. Det var som små egna rum man kunde sitta i och fika. Kul äventyr för barnen.

Hotell Belek rummen

Rummen och sängarna väl väldigt bekväma med bra inredning och olika utsikt beroende på vad du valt. Det fanns också olika hotellrum alternativ där du kan ha boende vid poolen eller några villor utanför.

All inclusive hotell Belek området

Väldigt gigantiskt och modernt är mitt intryck om all inclusive Titanic deluxe golf Belek hotellet i Antalya. Fanns också golfbanor där folk spelade. Det fanns även tennisbanor på detta all inclusive hotell och barnen spelade en dag. En kväll körde vi även karaoke, det var kul. Här har man inte tråkigt. Stora ytor för den som gillar det och massor att göra.

Belek hotell stranden

Som sagt var vi där i Belek april och då var det inte varmt i havet. Men den såg väldigt fin ut och många restauranger runt omkring.

Budget: I helhet ett bra all inclusive hotell i Antalya. Jag betalade för hotell 26.000 kr för en vecka för 1 vuxen och 2 barn år 2022. Flygbiljetterna kostade då lite över 10 tusen kronor för alla tre.

Hamam pool Titanic deluxe golf belek

Vill du kolla priser och boka hotellet Titanic Deluxe Golf Belek kan du göra det här!

Kolla även in all inclusive konceptet Voyage hotel samt La Blanche Resort & Spa. Ocean Beach Club hotellen gillar jag också väldigt mysigt, stilrena och moderna.

Lämna gärna en kommentar om inlägget nedan, följ gärna mina andra kanaler som instagramyoutube, så att jag vet att mitt engagemang med att dela inlägg är uppskattad. <3